jeudi 29 décembre 2011

Jade dragonne and Sweet sketch wednesday 134

Bonjour tout le monde
Hi everyone!

J'espère que passez un merveilleux Temps des Fêtes! De mon côté, j'avoue qu'ils sont très relaxantes et cela me fait un bien fou! Bon, j'exagère en disant relaxantes, car à défaut d'aller veiller ou sortir voir des amies, je dois vider totalement mon sous-sol pour les rénovations qui s'en viennent. J'ai déjà monté tout mon stock de scrapbooking et je les ai placer de façon à pouvoir poursuivre mes obligations de mes différents DT. J'ai également inventorié mes livres... ouf! J'ai plus de 1000 livres qui m'appartiennent dans la maison... et j'ai pas totalisé ceux dans la chambre des enfants... une vraie bibliothèque que je possède!

I hope that spend a wonderful holiday season! For my part, I confess they are very relaxing and it gives me a fool! Well, I exaggerate in saying relaxing as if to go out or watch to see friends, I have to completely empty my basement for renovations that are coming. I've installed all my stock of scrapbooking and I place so they can continue my obligations to my different DT. I also inventoried my books ... phew! I have over 1000 books that I own in the house ... and I haven't got those in the children bedroom ... a real library that I own!


Puisque j'ai placé mon bureau temporairement dans le salon, j'en ai profité pour faire quelques cartes. Je vous montre celle-ci que j'ai fait à partir du défi 134 de Sweet Sketch Wednesday!

Since I placed my desk temporary in the sitting room, I took the opportunity to make some cards. I show you this one I made ​​from challenge #134 from Sweet Sketch Challenge Wednesday!


I used a picture from Jade Dragonne on deviant art.  She's a great artist!


There's a pin that I made!  Look great, isn't it?
C'est une épingle que j'ai fait moi-même!  Elle est belle, n'est-ce pas?
C'est l'une des rares cartes que  mon chum aime bien... je ne sais pas pourquoi! lol!
This is one of the few cards that my boyfriend likes ... I do not know why! lol!



Happy Holidays to all!

Posted by Picasa

6 commentaires:

sweetbloominscraps a dit…

Whew, I'm blushing just looking at this card! Here green eyes are beautiful! I love the little pin that you made. Thanks for joining us at SSW!
Judi

Sharon Basel a dit…

Your coloring of this image is terrific. Definitely a male card! I do love the stick pin you created - very pretty. Thanks for playing in the Sweet Sketch Wednesday challenge this week.
Sharon, SSW-Dt

Genevieve a dit…

Oh my, this is one hot card!!! Your image is beautifully coloured & the wee pin is adorable. Thanks so much for joining us this week @ Sweet Sketch Wednesday & Happy New Year :)

Genevieve DT

mulberry station a dit…

wow, I am sure your boyfriend does like this card. I love your colors and beautiful flower and stick pin. thanks for joining us and have a wonderful New Year!
Nancy SSW-DT

Jeannie a dit…

She is quite the sassy one and your pin is just gorgeous! Thanks so much for joining us this week at Sweet Sketch Wednesday.

Peace & Luv,
Jeannie

The Stamper's Touch a dit…

Sassy and sexy!! Love the colors and your pin. Thanks for joining us at Sweet Sketch Wednesday and Happy New Year.

Linda