dimanche 7 août 2011

Last Preview and Release day - Spesch Stamps Designers



Bonjour Tout le monde!
Hi everyone!

C'est officiellement le lancement des nouvelles étampes que vous avez vu tout au long des derniers jours sur mon blog, de la boutique Spesch Stamps Designers.

C'est également la journée pour voir la dernière image qui sera offerte à compter d'aujourd'hui.  Je vous présente donc Goth Girl de notre talentueuse MAX!

This is the Release day of the new stamps that you have seen throughout the days on my blog from Spesch Stamps Designers.

 I present you the last preview for this month... Goth girl from MAX!!!







Je vous ai également réservé ma dernière création pour aujourd'hui avec les images de Cendrillon et Blanche-Neige que vous avez déjà aperçue.

I also have booked my latest creation for today with pictures of Cinderella and Snow White that you have already seen.

Je tiens à préciser que je me suis GRANDEMENT inspirée de la "handleliste" de Camilla que vous pouvez retrouver ici sur son blog.

I want to say that I am indeed inspired by the "handleliste" by Camilla you can find here on her blog.








Posted by Picasa

2 commentaires:

Tracey Feeger a dit…

Gorgeous. Both creations are amazing. Your colouring is just perfect. Great work.
mwah
Trace

Anonyme a dit…

Thanks for using the time and effort to write something so interesting.

My site:
rachat de credits www.rachatdecredit.net