dimanche 24 juillet 2011

Yahoo!! I'm made the top 3!!


Hi everyone!
Bonjour tout le monde!

I'm so glad... I'm made the top 3 at the One stich at a time this week!
Je suis tellement contente, je suis dans le top 3 du site One stick at a time cette semaine!




I must admit that my mojo was at its peak this week. I made cards as ever, but unfortunately you will have to wait to see them. They are for my DT. So here's the card that made ​​me won the Top 3.

Je dois admettre que mon mojo était à son maximum cette semaine. J'ai fait des cartes comme jamais, mais malheureusement, vous devrez attendre avant de les voir. Elles sont pour mes DT. Alors, voici la carte qui m'a fait mérité le Top 3.





1 commentaire:

Leah a dit…

Congrats on your top 3 :) Come visit the Heart Song Inspirations blog as you won the free digis this week:)
http://heartsonginspirations.blogspot.com