lundi 30 mai 2011

Page du Crop SL - 28 mai

Bonjour tout le monde!
Hi everyone!

J'espère que vous allez bien! De mon côté, je dois avouer que j'ai passé une très mauvaise journée hier. J'ai eu une de ces migraines!!! Cela doit faire 3-4 ans que je n'ai pas eu cela. Mes enfants ont été d'un charme, ils ont bien compris que maman était très malade. Papa a pris soin d'aller dehors avec eux pour me laisser dormir le temps que mes pillules fassent effet.

I hope you are well! For my part, I must admit I had a really bad day yesterday. I had one of those migraines! This must be 3-4 years that I have not had that. My children have been a charm, they understand that mommy was very sick. Dad took care to go out with them to let me sleep as long as my pills take effect.

Ceci dit, je suis allée faire du scrapbooking samedi. J'ai fait quelques cartes que je ne peux pas montrer tout de suite, mais elles suivront bientôt! Je vous montre donc la seule page que j'ai fait. Naturellement, c'est Sabrina qui est à l'honneur. Non pas que je n'ai pas de photo de Jérémy, mais je trouve tellement plus facilement l'inspiration avec des pages féminines.

That said, I went scrapbooking Saturday. I made some cards that I can't show right away, but they will follow soon! So I show you the only page that I did. Naturally, this is Sabrina who is honored. Not that I don't have pictures of Jeremy, but I find it so easy with the inspiration of feminine's pages.








Posted by Picasa


Je vous souhaite donc une superbe journée ensoleillée! Il fait tellement chaud ici au Québec... on ne se plaindra pas!!!

I wish you a wonderful sunny day! It's so hot here in Quebec ... we will not complain!

4 commentaires:

lalkygirl a dit…

wow what a stunning scrapbook page,it is utterly beautiful and a fantasic keepsake.i am looking forward to working with you at poodles
tracey x

Bettina a dit…

ooh! its sooo beautiful!
you so make me wanna try it again. thats how my addiction started with pages.hugs

Jacq a dit…

Hi Genevieve,
Absolutely Beautiful!!! Love this scrapbook page, just enchanting. Love the dp's, the colour scheme is beautiful. Love the layout, and those flowers are beyond beautiful. A truly Stunning creation.
Hugs Jacqui xxxxx

Lori a dit…

Your layout is gorgeous and what a sweet little girl! So sorry about the migraine - they certainly make you feel miserable!