lundi 23 mai 2011

Kuroshitsuji - page

Bonjour tout le monde!
Hi everyone!

Je ne sais pas si vous le savez, mais je suis une fan inconditionnelle des mangas et anime japonais... une vrai otaku! J'ai donc imprimer cette belle image de kuroshitsuji que j'ai pris sur le net... dont j'ai oublié le site. Il s'agit en fait d'un wallpaper. J'aime cette histoire de Sébastien et Ciel... ah...bref, si vous connaissez, vous comprenez!

I don't know if you know, but I'm a huge fan of Japanese manga and anime ... a true otaku! So I print this kuroshitsuji beautiful image that I took on the net ... I forgot the site. It's actually a wallpaper. I love this story of Sebastian and Ciel ... ah ... well, if you know Kuroshitsuji, you know what I mean!





Posted by Picasa

3 commentaires:

scrapn_momof2 a dit…

Stunning!!

Ingrid a dit…

What a lovely blog you have! You make great lo's and cards :-)
Hugs Ing

Tracey Feeger a dit…

Wow love it.
mwah
Trace