dimanche 29 mai 2011

Card and some news

Bonjour tout le monde!
Hi everyone!

Aujourd'hui, je vous mets en ligne une carte que j'ai fait hier lors de mon crop à St-Jérome. J'ai utilisé les papiers digitales de Bearly Mine Designs ainsi qu'une image que j'ai pris sur DeviantArt. Elle provient de Sureya. Elle est totalement géniale!!!

Today, I will show you a card I made yesterday. I used the digi papers from Bearly Mine Designs. Also, I used a digi picture from Sureya on DeviantArt. She's totally GENIUS!!




Posted by Picasa


De plus, je voulais vous annoncez que je fais désormais partie du Design Team de "The Poodles Parlour!! Les défis débuteront le 10 juin!!! Venez participer en grand nombre!!!

In addition, I wanted to announce that I am now part of the Design Team of Poodles Parlour! Challenges begin June 10! Come participate in large numbers!

3 commentaires:

Caroline alias Kermit a dit…

Salut Genevieve,

Encore une fois elle est magnifique ta carte. Merci pour tes p'tits trucs de hier.

Caroline (kermit)

Rose Petal a dit…

Hi there. Pretty card, love the image and your papers and colour combination is fabulous. Love the pretty flowers. Happy crafting.
Love Sandra xx

Stephanie-Emma a dit…

Wow Genevieve such a gorgeous card!
Looking forward to working with you at The Poodles Doodles!
Stephanie-Emma xxx
p.s. I have blog candy giveaway going on over at my blog http://stephanie-emma.blogspot.com/2011/05/blog-candy.html