lundi 25 avril 2011

Greeting Farm - for the pleasure

Bonjour tout le monde!
Hi everyone!

Je viens d'aller faire un tour sur mes messages sauvegardés et j'ai constaté qu'il y a beaucoup de cartes que je n'ai toujours pas mis online. Voici donc l'une d'entre-elles que j'ai fait avant les Fêtes! Elle commence à prendre la poussière sur mon blog!! Lol!!

I just go for a ride on my saved messages and found that there are many cards that I still have not put online. Here is one of them as I did before the holidays! She starts gathering dust on my blog! Lol!

Posted by Picasa

copics used :

skin : E11-E00-E000-E01
Hair: E13-E15-E17-E18
Clothes : YR00-YR12-YR16- RV25-RV23-G82

1 commentaire:

Frea a dit…

Hi there, love this card, esp. all the pretty details like that gorgeous little tea kettle. Hugs, Frea