dimanche 6 février 2011

Scraplift

Bonjour tout le monde!
Hi everyone!

Aujourd'hui, je vous montre trois pages que j'ai fait lors du dernier crop de Scrapbook Laurentides. Comme vous l'avez surement remarqué, depuis un an , je fais principalement des cartes. J'ai vraiment eu un coup de foudre pour les Copics, sans compter les étampes digitales et en rubber.

Today, I show you three pages that I made during the last crop Scrapbook Laurentides. As you probably noticed, the past year, I mainly do cards. I really fell in love with the Copics, not counting the digital stamps and rubber.


Cependant, depuis deux mois, j'ai vraiment eu un coup de foudre pour plusieurs productions de scrapbookeuses japonaises ou asiatiques. A vrai dire, pour plusieurs scrapbookeuses internationales. Donc, durant cette journée, j'ai fait trois pages en me basant sur trois productions. Il s'agit en fait de scraplift. Je ne mets pas les pages originales, mais je vous laisse le nom des filles que j'ai scraplifté et l'adresse de leur blog. Vous y trouverez de vrais merveilles.

However, since two months I really had a crush on several productions scrapbookers Japanese or Asian. Indeed, for several international scrapbookers. So on this day, I took three pages and made my three productions based on. It's actually scraplift. I will not post the original pages, but I'll leave the names of the girls I scraplifter and address of their blog. You'll find true marvels.

2 commentaires:

scrapn_momof2 a dit…

Your pages are absolutely GORGEOUS!! I love all of the dimension and detail you added to each one. Stunning.

MaryB a dit…

The detail work on these are just outstanding. Awesome job.