lundi 24 janvier 2011

Pixie Dust Studio

Voici une carte que j'ai fait pour le plaisir et pour une soumission. J'ai utilisé une étampe de Pixie Dust Studio - Janvier. Je la trouvais tellement mignonne que je me devais de me la procurer. Elle est tellement cute en rose et bleue!

There's a card I made for the pleasure and for a submission. I used the January Pixie from Pixie Dust Studio. She's so cute that I had to purchase her. She's so cute in pink and blue.

Posted by Picasa

4 commentaires:

scrapn_momof2 a dit…

Adorable. i love the bright colors you used to color her in. Fantastic.

Frea a dit…

Good morning, I love this card with the birght happy colours, love the image and the background paper is delightful!! HUgs, Frea

Stardollpetiteastuces a dit…

Coucou J'adore Trop Ton Blog <3 Tu veux Bien devenir Membre de mon Blog ? Si tu veux je deviens membres de ton Blog aussi ;D Bisous et Merci Beaucoup !

Jeanette (Forest Ranger) a dit…

How sweet! I love the way you colored the image!