samedi 15 janvier 2011

Fussy and Fancy #28 - Simply Betty

Bonjour tout le monde!
Hi everyone!

Je suis désolée pour mon absence, mais le retour au travail combiné avec plusieurs examens médicaux font en sorte que je n'ai pas eu beaucoup de temps pour faire des cartes ou du scrap tout simplement. Cependant, j'ai pris congé hier après-midi et j'ai eu un peu de temps pour faire une carte.

I'm sorry for my absence, but the return to work in conjunction with several medical examinations mean that I have not had much time to make cards or scrap altogether. However, I took off yesterday afternoon and I had a little time to make a card.

J'ai utilisé une nouvelle étampe digitale de la St-Valentin de Simply Betty. J'ai décidé d'utiliser le sketch de Fussy and Fancy Friday Challenge 28.

I used a new stamp digital Valentine Simply Betty. I decided to use the sketch from Fussy and Fancy Friday Challenge 28.



Posted by Picasa


Copics used :
SKIN : E000-E01-E00-E11
HAIR : E53-E25-E29
CLOTHES : BG000-BG01-BG05
RV10-RV13-RV14
R81-R89

4 commentaires:

Frea a dit…

Wow Genevieve, what a wonderful card! I love the image and your colouring! Hugs, Frea

Angela a dit…

Genevieve, this is adorable. I love this London image and youahve created such a sweet card with her.
Hugs:0
Angela

Mel X a dit…

Wow, lovin this card Genevieve. Super fun image and pretty papers.

Thanks for joining us this time at Fussy and Fancy Challenge. Good luck.

Mel X

scrapn_momof2 a dit…

Adorable card. Your coloring is wonderful.