lundi 22 novembre 2010

Scarf chick - InStyle Stamps DT card


Bonjour tout le monde!
Hi everyone!

C'est le temps pour une autre creation avec une image de "InStyle Stamps" ! J'ai utilisé l'étampe digitale de " Scarf Chick" qui est disponible sur la boutique en ligne ici.

It's time for another card with a picture of "InStyle Stamps "I used the digi image "Scarf Chick " . The digi stamp is available there.

J'ai utilisé un sketch d'un blog de challenge, mais je ne me souviens pas lequel... comme je ne suis pas chez moi, je n'ai pas mon papier sur lequel il est écrit. Je viendrai mettre le lien plus tard!

I used a sketch from a challenge blog, but I don't remember where I take it. I don't have my paper with me so I will put the link later.




Posted by Picasa

1 commentaire:

Jan Hunnicutt a dit…

She's cute, you did a beautiful job coloring her!!