lundi 4 octobre 2010

truly scrumptious #42


Bonjour tout le monde!

Hi everyone!


Aujourd'hui, je vous montre une carte que j'ai fait pour le défi sur Truly Scrumptious challenge blog. J'ai utilisé le sketch si contre avec une image de Karen Doodle. Je voulais faire différent, prendre une image que j'avais depuis un certain temps, mais sans avoir la chance de les utiliser.


Today, I show you a card I made for the challenge 42 from Truly Scrumptious challenge blog. I used the sketch with a picture of Karen Doodle. I wanted to do something different, take a picture I had for some time, but without having the chance to use them.





Posted by Picasa

2 commentaires:

Lorie a dit…

Oh, goodness...another super cute card!

Beth a dit…

This is such a sweet card! I love the adorable image and fab papers too!
Thanks for joining in with the Truly Scrumptious challenge!

Love Beth xx