mercredi 13 octobre 2010

TBS - Candyland Winter lane meet a spoon full of sugar

Bonjour tout le monde!
Hi everyone!

Aujourd'hui, je vous montre une carte que j'ai fait pour le défi 125 sur "A spoon full of Sugar" challenge blog. J'ai utilisé un sketch dont je ne me rappelle plus où j'ai pris... J'ai utilisé une image de " The Stamping Boutique" qui commandite justement le défi.

Today, I show you a card I made for the challenge 125 from A Spoon full of Sugar challenge blog. I used a old sketch... but I don't remember where I find it! I used a stamp from " The Stamping Boutique" that sponsor the challenge from A spoon full of Sugar.


The Challenge this week is called: Winter Wonderland.. so there's my card!
Le défi de cette semaine s'intitule... euh.. Monde Hivernal probablement en français.



Posted by Picasa

3 commentaires:

Lorie a dit…

How cute! I love the image with the flower!

debby4000 a dit…

Oh adorable image, fabulous card.
luv
Debby

Claudine a dit…

honnnnnnnn c'est beau