vendredi 1 octobre 2010

Halloween Journal - The Stamping Boutique

Bonjour tout le monde!
Hi everyone!

Aujourd'hui, je vous montre une carte que j'ai fait pour " the SNR digi day" que nous avions samedi dernier sur le site SNR Card Universe de " The Stamping Boutique". J'ai utilisé l'étampe digitale " the Halloween Journal" que vous pouvez retrouver ici.

Today, I show you a card I made for "the SNR digi day" we had last Saturday on the website SNR Card Universe "The Stamping Boutique". I used the digital stamp "the Halloween Journal" that you can find here.


J'ai également utilisé un sketch pour ma carte. J'ai pris le sketch sur le blog de "Lili of the Valley". Il s'agit du challenge #63.

I also used a sketch for my card. I took the sketch on the blog "Lili of the Valley." This is the challenge # 63.


Posted by Picasa


Thanks for looking and your nice comments!

Aucun commentaire: