dimanche 24 octobre 2010

Create4fun - Week 40

Bonjour tout le monde!
Hi everyone!

Cela fait un certain temps que je n'ai pas mis de carte sur mon blog, disons que je suis très occupée durant la semaine avec mon travail, la route, les enfants et l'université. Pas toujours facile de tout combiné, mais je fais mon possible et je dois avouer que mes enfants, sont des anges!

It's been a while since I didn't put a card on my blog, let's say I'm very busy during the week with my work, the road, children and the university. Not always easy to fit everything, but I do my best and I must confess that my children are angels!

Voici une carte que j'ai fait en utilisant une image de Mo Manning. Depuis que j'ai commencé les cours sur "Color Me Creative", je me sens beaucoup plus à l'aise avec mes Copics et j'adore cela! Suzanne Dean donne de bons conseils et les tutoriels sont vraiment intéressants. Je ne regrette pas d'avoir payé pour un cours... je vais probablement prendre les deux autres ( je n'ai pas pris le premier puisque cela fait quand même plus qu'un an que j'ai mes premiers copics).

Here's a card I made using a picture of Mo Manning. Since I started the course on "Color Me Creative" I feel much more comfortable with my Copics and I love it! Suzanne Dean gives good advice and tutorials are really interesting. I don't regret having paid for a course ... I'll probably take the other two (I didn't take the first since it's still more than a year since I first my Copics).




Skin : E11-E00-E000-R20
Hair : E53-E25-E29
Clothes : BV00-BV000-BV02-BV20
Christmas sock : B23-B21-YR21-YR00-YR31
Contents : E31-E33-R27-YR12-YR31


There's the sketch I followed!
Voici le sketch que j'ai suivi!




1 commentaire:

Angela a dit…

First of all I love your new blog look!! Your card is so sweet!! I love this image and the colors you used make her even more adorable!!
Hugs:)
Angela