dimanche 22 août 2010

Pixie Dust Studio - May

Bonjour tout le monde!
Hi everyone!

Aujourd'hui, je vous montre une carte que j'ai fait dernièrement avec les étampes digitales de Pixie Dust Studio. Je les ai découvert dernièrement. Je les ai découvert sur Paper Crafts Planet. J'ai donc manqué les freebies des mois mai, juin, juillet... mais j'ai mis la main sur celui du mois d'août. Naturellement, je suis tombée en amour... et je me les ai suis procuré.

Today, I show you a card I made recently with digital stamps of Pixie Dust Studio. I have discovered them recently on Paper Craft Planet. So I missed the freebies months May, June, July... but I got hold of that for the mont of August. Naturally, I fell in love...


Voici donc, May Pixie. Elle est magnifique! Elle est colorée avec mes copics et j'ai utilisé les papiers de la collection romantique de Graphic 45.

Here, then, May Pixie. She is beautiful! It is colored with my Copics and I used the papers of the collection of romantic Graphic 45.

Posted by Picasa

3 commentaires:

CraftyC a dit…

Your card is gorgeous and beautifully coloured. Very sweet!
Clairex

Scrappychick a dit…

So sweet Genevieve! Love what you did with May :)

Mimita a dit…

Oh isn't she just incredible?? Wow!! I love that background too!! Beautiful, you're so good with the colours!!!!! =)