lundi 16 août 2010

Ellie

Bonjour tout le monde!
Hi everyone!

J'espère que vous allez bien aujourd'hui.
I hope you're well today.


Aujourd'hui, je vous montre une carte que j'ai fait pour mon Dt InStyle Stamps. L'étampe que je vous montre n'est pas encore disponible sur la boutique en ligne, mais elle le sera dès le 20 août! Elle est disponible seulement en étampe digitale, sauf erreur de ma part.

Today, I show you a card I made for my InStyle Stamps Dt. The stamp shows is not yet available on the online shop, but soon it will be August 20! It's available only in digital stamp, unless I'm mistaken.




Je ne me souviens pas du nom de la compagnie dès papier que j'ai utilisé. Si jamais cela me revient, je viendrai éditer mon message.

I don't remember the name of the company from paper I used. If it ever comes back, I'll edit my post.

Merci du coup d'oeil et des commentaires.
Thank you from the look and comments.

3 commentaires:

Guylaine a dit…

très jolie ta carte

Taylor a dit…

this is so sweet!!!

Scrappychick a dit…

Totally precious Genevieve! I had to say good bye to the baby kitten today. It was so sad. He went to a permanent home.