mercredi 14 juillet 2010

pages



Bonjour tout le monde!
Hi everyone!

Aujourd'hui, je vous montre les deux dernières pages que j'ai faites en fin de semaine lors de mon crop chez Scrapbook Laurentides. J'ai seulement fait deux pages car j'ai fait 4 cartes pour InStyle Stamps.

Today, I show you the last two pages I made this weekend when my crop at Scrapbook Laurentides. I only made two pages because I made 4 cards for InStyle Stamps.


Voici la première. On voit les jumeaux déguster pour la première fois de leur vie, un bon fudge. Hummm! Dois-je vous dire que Sabrina l'a tout mangé mais en ce qui concerne Jérémy... c'est maman qui a mangé son fudge?? Ahaha!

Here is the first. We see the twins enjoy for the first time in their life, a good fudge. Hmmm! Do I tell you that Sabrina had eaten everything but regards Jeremy ... it's mom that ate the fudge?? Ahaha!





Naturellement, la deuxième page est sur ma fille! J'y peux rien, j'adore faire des pages ultra féminine!!! Je dois vous avouer que j'ai refait ma page. En fin, je devrais dire que j'ai rajouté des éléments. Mon chum n'est pas très fan de scrapbooking, mais je dois avouer qu'hier soir, son avis était très pertinent. Il me disait que Sabrina se perdait dans la page, que nous la voyions pas assez. J'ai donc rajouter les trois petites photos, toutes les décos sur le côté de la photo principale et les fleurs vertes. Bref, je suis contente du résultat.

Naturally, the second page is about my daughter! I can't help it, I love to make pages very feminine! I must confess that I redid my page. Finally, I should say that I added elements. My boyfriend is not a big fan of scrapbooking, but I must confess that last night, his opinion was very relevant. He said that Sabrina was lost on the page, we see it enough. So I added three small photos, all the decorations on the side of the main photo and green flowers. In short, I'm happy with the result.


Close up!!





Posted by Picasa

2 commentaires:

K Andrew a dit…

Oh Genevieve--these are absolutely BEAUTIFUL! I love the paper flowers and gold frames--just gorgeous!
I love your new owl blog too!

All the best-from my hands to yours,
KAndrew
www.kandrewdesigns.blogspot.com
Giveaways, Tutorials, Free Svgs/files, Ideas

Scrappychick a dit…

Your pages are stunning! Daughter is beautiful and PRECIOUS!! I just LOVE that first page, all the color and eleents of dimension, etc...fabulous!