jeudi 1 juillet 2010

Anyone for Anya - Challenge sketch


Bonjour tout le monde!

Aujourd'hui, je vous montre la carte que j'ai fait pour le
blog Anyone for Anya. Le défi de cette semaine est ce
merveilleux sketch. Je le trouve très inspirant. J'ai
utilisé les papiers de la compagnie Imaginisce. J'ai
utilisé l'étampe Daliah. C'est la première carte que je fais
avec cette étampe... et pourtant, je l'ai depuis un peu plus
d'un an.


Hello everyone!!
Today, I show you a card I made for the
Blog Anyone for Anya. The challenge this week is this
wonderful skit. I find it very inspiring. I
used the papers of the company Imaginisce. I
Daliah used the stamp. This is the first card that I am
with this stamp ... and yet I've had a bit more
a year.

sketch #11 from Anyone for Anya?




Merci du coup d'oeil et de vos bons commentaires!
Thank you from the look and for your kind comments.

Posted by Picasa

3 commentaires:

yvonne a dit…

Hello Genevieve,
What a lovely card, nice bright colours, gorgeous!!
Thanks for joining us at AFA
Yvonne x

Sharon a dit…

Lovely bright cheerful card. Love your colouring & the pearls are gorgeous.
Thanks for joining us at Anyone For Anya.
hugs
Sharon x

Julie a dit…

Very nicely done, great work with the sketch. Thanks for joining us at Anyone for Anya?