vendredi 7 mai 2010

challenge sketch 9 - Instyle Stamps

Bonjour tout le monde!
Hi everyone!


Aujourd'hui, c'est la journée pour le défi sketch. Le sketch nous a été proposé par Taylor, la directrice de l'équipe créative de Instyle Stamp. Voici donc le sketch et j'espère que vous serez aussi inspiré que nous l'avons été. Vous pouvez aller voir les créations des autres membres DT ici et vous pouvez également nous laisser un lien avec votre création.

Today is the day to the challenge sketch. The sketch has been proposed by Taylor, the creative director of Instyle Stamp . Here is the sketch and I hope that you will be as inspired as we were. You can go see the creations of other DT members here and you can also leave us a link to your creation.


Voici donc ma carte. J'ai utilisé "reading Chloe". Elle est super mignonne!!! Je l'aime beaucoup... probablement car je lis beaucoup moi aussi!!! Elle sera bientôt en boutique... c'est à surveiller ( désolée, je ne sais pas quand!!)


There's my card. I used " readind Chloe". She's cute !!! I like her... because i like read me too!! I don't know when she will be able on the store... when i will know, i will let you know!

Posted by Picasa

3 commentaires:

Janelle a dit…

Great card Genevieve! You're coloring is wonderful.

Kerry a dit…

Awwww... so pretty Genevieve!

Scrappychick a dit…

She is gorgeous! Love that you flipped the sketch AND you used my favorite new papers from Bo Bunny!!