mercredi 14 avril 2010

Over the Hump Day Blog Candy Give Away

Voici ma carte pour mon Over the Hump Day Blog Candy Give-A-Way du blog Instyle stamps. Le thème de ce mois-ci est " la fête des Mères". Nous voulons donc voir ce que vous pouvez créer à partir de ce thème.Pensez à votre mère, votre belle-mère... et même votre grand-mère! Je suis certaine que vous allez faire des merveilles avec vos mains! De plus, allez sur le blog afin de voir le magnifique prix que vous pourriez gagner ainsi que les modalités.


Here's my card for the " Over The Hump Day Blog Candy Give-A-Way" blog Instyle stamps. The theme this month is "Mother's day". We therefore want to see what you can create from this theme. Think about your mother, your stepmother and your grandmother! Therefore, Go to the blog to see the magnificent prize you could win and how to participate.

Voici donc ma carte... malheureusement, je n'ai plus de maman depuis des lustres... déjà 13 ans et demi. Un clin d'oeil pour toi maman!

Here is my card ... Unfortunately, I have no mother for ages ... 13 years and a half. A wink for you mama!




Posted by Picasa

3 commentaires:

Taylor a dit…

absolutely wonderful!

Robin McK a dit…

Lovely card Genevieve! I love all the little embellishments you included!

Scrappychick a dit…

Shes just lovely! Love the treatment of the sentiment and all the gorgeous flowers :)