mercredi 17 mars 2010

OHBCDGA - Green and Yellow

Voici ma carte pour mon Over the Hump Day Blog Candy Give-A-Way du blog Instyle stamps. Le theme de ce mois-ci est " vert et jaune". Nous voulons donc voir ce que vous pouvez créer à partir de ce thème. Allez sur le blog afin de voir le magnifique prix que vous pourriez gagner ainsi que les modalités.


Here's my card for the " Over The Hump Day Blog Candy Give-A-Way" blog Instyle stamps. The theme this month is "green and yellow". We therefore want to see what you can create from this theme. Go to the blog to see the magnificent prize you could win and how to participate.




Posted by Picasa
Avouez que la petite chatte est totalement adorable! Je la trouve tellement jolie. De plus, j'ai eu un coup de coeur quand je l'ai vu car mon chum REFUSE de faire entrer un chat dans la maison. Bon, j'avoue que j'ai quand même deux gros chiens... je vois déjà le beau tableau que cela ferait!

Admit that the kitten is totally adorable! I find it so pretty. Also, I had a thunderbolt when I saw it because my boyfriend REFUSES to bring a cat into the house. Okay, I admit that I still have two big dogs ... I can already see the beautiful picture it would make!

Le chat sera disponible sur la boutique de Instyle stamps à compter du mois d'avril!

The kitty will be available on the shop Instyle stamps from the month of April!

3 commentaires:

Taylor a dit…

I love these images paired together! So cute :)

Angélique a dit…

Love your card!

Kerry a dit…

Beautiful card, I love how everything come together so well, Darling!