vendredi 5 mars 2010

Little box for digi images

Cette semaine, j'étais en relâche scolaire, vous pouvez imaginer combien cela peut faire du bien. Bon, j'ai lavé la maison de fond en comble... bref, presque toute la maison, j'ai eu mes examens médicaux ( je suis tannée!! ) et j'ai fait un peu de scrapbooking. Naturellement, je suis allée surfer sur le net comme tous les matins afin de suivre l'actualité de mes bloggers préférés.


This week I was on spring break, you can imagine how much it can do good. Well, I cleaned the house from top to bottom ... short, almost everything inside the home. I had my medical exam (I'm tired!) and I did some scrapbooking. Naturally, I went surfing the net like every morning to monitor the news of my favorite bloggers.

J'ai donc découvert un tutoriel super intéressant. Il s'agit d'un tutoriel pour faire des boîtes, rien de spécial vous me direz, mais l'utilisation m'a inspirée. Une boîte pour mes images digitales. J'avoue avoir dépensé une fortune en image digitale et en impression!! Une chance, car cela fait deux mois que je n'ai pas d'imprimante!!! Une vraie galère pour mon DT. Mais bon, je me débrouille avec l'imprimante de l'école et le photocopieur! J'ai donc trouvé le tutoriel ici, sur Digital Delights tutorials.

So I found a great tutorial interesting. This is a tutorial to make boxes, anything special you might say, but use has inspired me. A box for my digital images. I admit I spent a fortune on digital image and print! Luckily, because it has been two months since I have no printer! A pain for my DT. But hey, I'm doing with school printer and copier! I find this tutorial here, on the blog Digital Delights tutorials.


Je vous laisse avec les boîtes que j'ai faites.
I leave you with the box i made!


stamps from Sweet Pea Stamps
©ching-chou kuik's Dark Sirene







Stamp from Di's Digidownload

Valentine Coookie



Stamps from Lil Diva Stamps
Flower Fairy


Merci du coup d'oeil et pour vos bons commentaires!

Thanks for looking!

5 commentaires:

Juls a dit…

all of these are just gorgeous! Hugs Juls

Angela a dit…

These are just gorgeous! I saw them earlier and just now have time to come and comment!! I just love this Dark Sierene Image!! I ahve her colored but haven't got her on a card yet. Well I have alot of images like that. I just love coloring these images.
Hugs:)
Angela

Angela a dit…

Oh I forgot to add that I love the other ones too. I got stuck on the first one and forgot about the other ones!! These would be great for a small gift!! LOVE THESE!!
Hugs:)
Angela

Softpencil a dit…

What a beautiful boxes! I love them all!

Leanne a dit…

thanks for the info on the tutorial. your work is beautiful. i especially love that Dark Sierene Image!! You colored her beautifully.