samedi 9 janvier 2010

CA - color challenge january

Bonjour tout le monde!
Hi everyone!

Aujourd'hui, c'est la journée pour vous présenter notre défi couleur de janvier du blog Club Anime. Il s'agit des couleurs : rose pâle, rose, rouge et blanc.

Today is the day to present our Club Anime Color challenge January. These are the colors: pink, red and white.


Pour faire ma carte, j'ai utilisé l'étampe digitale : Ava holding balloons que vous pouvez vous procurer ici. J'ai coloré mon image avec mes crayons Copics. J'ai également utilisé une vieille collection de papiers de Basic Grey : Sugared.

To my card, I used the digital stamp: Ava holding balloons that you can get here. I colored my image with my Copics pencils. I also used an old collection of papers from Basic Grey: Sugared.

Vous pouvez aller voir les créations des autres membres de l'équipe de Instyle stamp sur le blog Too cute for words, notre blog pour les challenges avec les images du Club Anime.

You can go see the creations of other members of the team Instyle stamp on the blog Too cute for words, our blog for challenges with pictures of Club Anime.

Posted by Picasa

2 commentaires:

Digi Kitty a dit…

VERY pretty--I love the floral papers and paper flowers--magnifique!

Purrs & Kisses,
Kristal of Digi Kitty

Janelle a dit…

Beautiful card. Ava is so cute!