mercredi 18 novembre 2009

Wednesday Challenge DT card - Anime Club

Bonjour tout le monde,

Voici ma carte pour le défi d'aujourd'hui, sur le blog Instyle. Le défi est " scalloped Edge". J'ai donc utilisé ma cuttlebug afin de faire les bords de mon image. Les papiers utilisés sont de Bobunny, une vieille collection de papiers hivernales.

Hello everyone,

Here is my card for the challenge today on the blog Instyle. The challenge is "Scalloped Edge". So I used my CUTTLEBUG to make the edges of my image. The papers used are bobunny an old collection of papers winter.


Posted by Picasa

4 commentaires:

Anne a dit…

Bravo Muscade!!!
Quelle jolie carte, j'adore!!!!
Tu as vraiment beaucoup de talent.
Anne XXX

Juls a dit…

so beautiful! Love the soft colours!!

Maria Matter a dit…

this is so beautiful!!!!
Thanks for sharing!
blessings, Maria

cabio's craft corner a dit…

It's such a precious and elegant card!
Hugs,
Cabio