lundi 16 novembre 2009

Digi-Kitty challenge 5 - DT card

Bonjour tout le monde,

Voici ma carte DT pour le challenge 5 de Digi-Kitty. Le thème de cette semaine est l'utilisation de deux types d'étampes ou plus précisment l'étampage hybride. Sur ma carte, j'ai utilisé l'étampe gratuite offerte par Kristal pour les 50 membres du blog et j'ai utilisé une étampe d'October Afternoon, le flocon de neige. J'ai utilisé l'encre brune Cocoa de mémento pour avoir un plus bel effet que le noir.


Hello everyone,

Here is my DT card for the challenge 5 of Digi-Kitty. The theme this week is the use of two types of stamps, or more precisely hybrid stamping. On my card, I used the stamp by Kristal offered free for 50 members of the blog and I used a stamp from October Afternoon, the snowflake. I used brown ink Cocoa memento for a nicer effect than black.




Posted by Picasa

J'espère vous voir participer à notre challenge et avoir la chance de faire partie de nos DT invité ainsi qu'un magnifique prix. Venez voir sur le blog!

I hope to see you participate in our challenge and the chance to be part of our Guest DTand a wonderful price. Come see the blog!

4 commentaires:

My Creative Time a dit…

Wow, your card is soooo cute!! I love all the detail on it!! Great job!
xxx
Emma:)

Mia a dit…

Love all of the snowflakes....super cute with the Digi Kity snowman! :-)

Digi Kitty a dit…

SOOO cute Genevieve--you did a fantastic job with hybrid stamping! I just love your coloring on the snow-girl--purr--fect!

Hugs,
Kristal of Digi Kitty
www.thedigikitty.blogspot.com
Freebies, Challenges, and Fun!

Michelle B a dit…

Beautiful work. I love those snowflakes.

Hugs,
Michelle B.