samedi 14 novembre 2009

Club Anime Color DT

Bonjour tout le monde,

Voici la carte que j'ai fait pour mon DT Instyle stamps Anime. J'ai utilisé l'étampe MAYA du Club Anime. Je l'aime beaucoup, en fait, je trouve qu'elle est parfaite pour la carte que mon amie m'a demandé. Une demande spéciale pour soutenir une personne proche d'elle. Avouez que Maya semble vouloir donner du soutien en offrant cette belle fleur.

Hello everyone,

Here is the card I made for my DT Instyle stamps Anime. I used the stamp MAYA Club Anime. I love her very much, in fact I think she is perfect for the card that my friend asked me. A special request to support a person close to her. Admit that Maya seems to give support with this beautiful flower.




La carte a été fait pour le challenge de couleur qui se trouve sur le site .... les couleurs sont fraîches et vives. Je les aime bien.

The card was made for the challenge of color found on the site .... colors are fresh and vivid. I like them.


N'oubliez pas de venir nous montrer vos créations!

Remember to come show us your creations!

3 commentaires:

Lana a dit…

Gorgeous card and I love your butterfly it is so beautiful
Hugs
Lana x

Terry Oulboub a dit…

What a beautiful butterfly - it is such a pretty color. I can see how you were inspire - the color is very nice and vivid. This is such a lovely card. Thank you for stopping by my blog and leaving such warmth. It is so appreciated.

Sonia a dit…

Merci mille fois Ge! elle est vraiment belle!