lundi 9 novembre 2009

Challenge 4 - Digi-Kitty

Bonjour tout le monde,

Voici ma carte pour le challenge de Digi-Kitty. Cette semaine, le thème est " le punch". Nous voulons voir ce que vous pouvez faire avec les punchs... avec une image digitale de Digi-Kitty naturellement.

Pour ma carte, j'ai utilisé deux différents types de punch, soit un de bordure et celui pour les feuilles de conifères. Avec les rubans que je me suis fait avec le punch de bordure, j'ai réalisé un cadre autour des noisettes. Avec le punch de feuilles de conifères, j'ai ajouté un peu de nature pour créer une ambiance un peu plus automnale.

N'oubliez pas d'aller faire un tour sur le blog des autres DT et sur le site de Digi-Kitty... et surtout, de nous montrer vos créations!

********************
Hello everyone,

Here is my card for the challenge from Digi-Kitty. This week's theme is "punch". We want to see what you can do with the punches ... with a digital image from Digi-Kitty naturally.

For my card, I used two different types of punch or an edge and one for the leaves of conifers. With the tapes that I made with the punch edge, I made a box around nuts. With the punch leaves of conifers, I added a touch of nature to create an atmosphere a little more autumnal.

Remember to take a ride on the blog the other DT on the site from Digi-Kitty ... and above all, show us your creations!



3 commentaires:

Mia a dit…

I love the colors you used and punches!!! Awesome job! :-)

Digi Kitty a dit…

You did an awesome job with my little acorn digi stamps--so cute! I love the teeny tiny leaf punches--adds such a coordinated touch!
You always do such beautiful work! Congrats on your local shop there--I'm so HAPPY for you!

Purrs & Kisses,
Kristal of Digi Kitty

My Creative Time a dit…

I absolutely think your card is ADORABLE!!! you did a wonderful job & I also loved your color choices!!!
xxx
Emma:)