vendredi 14 août 2009

crafts4eternity #44 + other

Bonjour à tous!

Aujourd'hui, peu de blabla, je vous mets les deux cartes que j'ai faites hier. Je commence à avoir un peu de difficulté avec ma main droite, donc j'irai immédiatement au but! ( ouin, je pense que j'ai ce qu'on appelle le syndrome du canal carpien) Mais bon, soit je vais à la clinique ou j'attends au mois de décembre pour voir mon médecin. La joie!!!

Hello everyone! Today, few blabla, I put the two cards I made yesterday. I begin to have some difficulty with my right hand, so I will go immediately to the goal! (Damn, I think I have what is called carpal tunnel syndrome) Well, either I'm going to the clinic or wait until December to see my doctor. The joy!

La première carte est basée sur le sketch du premier challenge du blog Basic Grey. Mais bon, je ne savais pas qu'il était de ce blog car je l'ai pris ailleurs, mais toujours est-il que j'ai retrouvé la référence.

The first card is based on the first sketch challenge blog Basic Grey. Anyway, I did not know it was this blog because I have taken elsewhere, but still is it that I found the reference.

Challenge 1 Basic Grey



La deuxième carte est basée sur le sketch du site Crafts 4 eternity. Le thème étant le mariage. Sur ce, je vous laisse... bonne fin de semaine!

The second map is based on the site sketch Crafts 4 eternity. The theme is the marriage. On this, I let you ... good weekend!
Crafts 4 eternity sketch 44
Posted by Picasa

6 commentaires:

michele a dit…

fabulous card! thanks for joining us at c4e this week hugs mx

Andie's Space a dit…

Bonjour Muscade!
Merci beaucoup pour ta participation en le challenge de C4E cette semaine! LOL. I'm sorry, my french is not very good! What a lovely card you made from the sketch. Love your papers. Your fairy card is gorgeous too!
Andie xx

Suzette a dit…

Lovely card and love the colouring as well, thanks for joining us at C4E.

Hugs
Suzette

gina g a dit…

Gorgeous cards i love the fairy image and the layout is great. luv gina xx

lil-paper-pixie a dit…

Stunning card, thanks for playing along at C4E.

Hugs

Sarah

pinky a dit…

Excellent card, just love that image, beautiful take on the sketch. Thanks for joining us this week at c4e.
Pinky