mercredi 29 juillet 2009

Soumission...

Comme je suis du genre à faire des posts qui regroupe tout, je suis un peu mal pris lorsque vient le temps de soumettre une carte avec "Mister Linky's Magical Widgets". Alors, je dois recréer un nouveau message avec la carte que je dois soumettre. Alors la voici, il s'agit de ma carte de Dexter de Motivet.


Since I am the type to make posts which all includes, I am a little trouble when it comes time to submit a card with "Mister Linky's Magical Widgets. So I must create a new post with the card that I must submit. So here it is, this is my card from Dexter Motivet.





4 commentaires:

All Pink girl a dit…

Wow stunning card fabulous colouring ,love it
hugs Dawnxxx

Sue a dit…

Wow, what a great card, just love the bright colours you have used.
Sue xx

Sonia Kertznus a dit…

Supercute! love that image and your coloring...HUGS...SK :)

Annuaire Nova 2000 a dit…

Jolie site !