jeudi 2 juillet 2009

participation appel dt de WOJ

Depuis quelques temps, je suis une accro des sites et blogs de personnes qui font des cartes. J'aime particulièrement les filles qui sont membres de l'équipe créative de Whiff of Joy, Magnolia, ainsi que sur les sites de défis que je vais voir à tous les jours. Je suis une fidèle abonnée quoi!

For some time, I am an addict of sites and blogs of people who make cards. I particularly like the girls who are members of the creative team of Whiff of Joy, Magnolia, and the sites of challenges that I see every day. I am a faithful who subscribed!

Alors voilà, Katharina de Whiff of Joy a mis sur son blog un sketch qui nous permet de participer à un concours pour devenir un membre de l'équipe pour leur premier anniversaire. J'ai décidé de participer, malgré mon grand manque de confiance en moi, car je sais que si je ne fonce pas, je n'aurai rien. Il faut lancer le dé si on veut avoir un "6", car en brassant seulement, on n'a rien!


So that, Katharina of Whiff of Joy set her blog a sketch that allows us to participate in a contest to become a member of the team to their first birthday. I decided to participate, despite my lack of confidence in me, because I know that if I do not dark, I did nothing.

Voici le sketch de Katharina. En cliquand sur son nom, vous pouvez vous rendre sur son site afin d'avoir tous les renseignements nécessaires pour participer.

Here is the sketch by Katharina. By clicking on its name, you can visit her website to have all the information necessary to participate.



Maintenant, voici mon interprétation.
Je pense sérieusement offrir cette carte à une de mes bonnes amies qui m'a appris qu'elle était enceinte en fin de semaine. Je l'aime beaucoup et les couleurs sont... wow, je suis très fière de ma carte!

Now, here's my interpretation.
I seriously think this card to offer one of my good friends who told me she was pregnant this weekend. I like it very much and the colors are ... wow, I am very proud of my card!



Posted by Picasa

papiers : bobunny
étampes : Whiff of joy, Unity Stamps Compagnie ( shine)
fleurs: Homeland collection
rubans : inconnu
coloration : copics
encre : mémento

8 commentaires:

Maxine a dit…

WOW!!!! I have seen this stamp used with soft colors, but never the bright or bold! This is just AMAZING. Great work I just love it!

Kim Dellow a dit…

Absolutely love the colours, such a fab card and the lace is fabulous. Kim

Valems a dit…

Fabulous card! I love the colours and the flowers. The lace is gorgeous.
Vanja

Rach a dit…

congratulations on being one of the blog hop guest designers, your card is beautiful. hugs rachxx

Kim Dellow a dit…

Well Done on the Guest designer spot - can't wait to see what you make for the hop. Kim

Marga a dit…

Congratulations!! Your card is beautiful!
xx Marga

Mina a dit…

wow congratulations stunning card with wonderful bright colours...I love it
Mina xxx

Jackie Thomas a dit…

Congratulations on your win. Your entry was stunning. xo Jackie