jeudi 2 juillet 2009

Challenge penny black & Saturday sketch

I l m'arrive à l'occasion de faire des cartes basées sur des sketchs de différents blogs. Cependant, je ne suis pas du genre à participer aux challenges en cours. Mais comme je suis en vacances durant tout l'été, je me suis dis que c'était une bonne façon de me motiver à faire des cartes. Alors, j'ai fait deux cartes aujourd'hui. La première est basée sur un sketch du blog
sketch saturday. Je vais mettre le lien sur le site... qui sait, si je gagne, ce ne sera pas de refus! ahaha!


I am at making cards based on sketch from various blogs. However, I'm not one to participate in ongoing challenges. But as I am on vacation all summer, I was thinking it was a good way to motivate me to make cards. So I made two cards today. The first is based on a sketch blog sketch saturday. I'll put the link on the site ... who knows, if I win, it will not be turned down!








Et la deuxième, basée sur un sketch du blog de Penny Black, une compagnie d'étampes. J'ai bien aimé le sketch, je l'ai trouvé facile à travailler et très inspirant. Alors, voici ma carte!


And second, based on a sketch blog Penny Black stamp company. I loved the sketch, I found it easy to work and very inspiring. So here's my card!







Posted by Picasa

4 commentaires:

Kath a dit…

fabulous card and I love that vintage image...great take on the sketch and thank you for joining in the fun at PBSC this week...Hugs Kath xxxxx

Pauline C a dit…

These are both beautiful cards and gorgeous vintage images. Thanks for joining in the PBSC this week - why not visit my blog and enter for my mini PBSC birthday candy?
Pauline x

Sandra a dit…

Beautiful cards. I love the cute PB vintage images, they have got to be my fav's. Thanks for joining in with the fun on Sketch Saturday this week.
Hugs
Sandra x

LOUISE a dit…

Two beautiful cards Muscade, love them both. The images are so sweet, and the colurs are lovely. Louise x