jeudi 18 juin 2009

carte de naissance



Cette semaine, une de mes amies m'a demandé si je pouvais lui faire une carte pour la naissance du fils de son amie. Je la regarde, je lui demande c'est pour quand. Elle me dit que c'est pour samedi. Je réfléchis à toute vitesse... c'est mardi, les petits faisaient de la fièvre la veille... le lendemain je suis à l'école toute la journée et la soirée pour le spectacle de musique... me reste jeudi soir, car je ne la vois pas le samedi.. donc, la carte doit être prête pour vendredi matin. Ok, je vais faire on possible. Et bien, imaginez-vous que je l'ai fait mardi soir. Mercredi matin, la carte était terminée. Il ne me restait que l'enveloppe, qui m'a pris 5-10 minutes à faire durant ma pause. Je suis très fière du résultat. J'étais déçu de ne pas avoir reçu mes étampes de Whiff of Joy, mais j'ai utilisé ceux que j'avais en ma possession.


This week a friend of mine asked me if I could make her a card for the birth of the son of her friend. I look, I ask for is time. She said that for Saturday. I think at full speed ... is Tuesday, my children had a fever the day before ... the next day i am at school all day and evening entertainment for the music ... I have Thursday night, because I don't see her on Saturday .. therefore, the card must be ready for Friday morning. Ok, I'll make it possible. Well, imagine yourself as I did Tuesday night. Wednesday morning, the card was completed. I only have the envelope, which took me 5-10 minutes to do during my break. I am very proud of the result. I was disappointed not to have received my stamps from Whiff of Joy, but I used what I had in my possession.



Voici ma carte!
This is the card!
Posted by Picasa


9 commentaires:

Frances a dit…

It's 'tres jolie' Muscade :) especially as you had so little time, hope your friend appreciated you making it so quickly for her. Fran x

Mina a dit…

wo this is just so gorgeous...the images are so cute and I love the papers...just so sweet...inside is just the perfect finish...beautiful xxx

Claudia Rosa a dit…

tres jolie Muscade.
i love that ribbon at the bottom ... looks like grass.
super cute

Kim Piggott a dit…

Oh this is so super cute!
Love your sweet images and such a fabulous scene!
Have a great weekend!
hugs
kim x

cats whiskers a dit…

Hi Sweetie this is just beautiful love that image and your great colouring
Hugs Jacqui x

papercraftsbyrach a dit…

awww, this is so sweet, hugs rachxx

Scrapmumur a dit…

Waouh.....J'adore ta carte, Muscade!!!!!
Elle est si douce et les petits details sont si magnifiques.
Bravo!!!
Passe une merveilleuse semaine.
Bisous, Mumur

Debbie a dit…

What a sweet card Muscade, the images are so cute and I love the papers and all the detailin inside the card. Debbie x

Abby a dit…

Just discovered your lovely blog while blog hopping. I am offering yummy blog candy to celebrate becoming a design team member of The Next Level. Would love for you to flutter on over and join in the fun....Abby:)